Fereste-ma, Doamne, de soferii bucuresteni.

Piata unirii, 8:50 dimineata.

Eu,pe motor, trafic bara la bara.

Directie: de la marasesti la unirii.

La semafor.

Participanti: masina,motor,masina,masina.Toti cuminti la semafor.

( evident, un motor accelereaza la 115cp/170kg, MAI REPEDE decat un logan de 75CP si 1.2 tone)

Relatare intamplare: Eu, intre 2 masini,la semafor.Se pune verde, bagam in viteza dupa un scurt moment,si da-i drumul.

Din directia alba iulia spre palat, pe sensul de mers care intersecta drumul nostru, imediat ce ne-am pus in mers
,vine la peste 100 la ora si ne taie fata la mustata la toti 3 o….fiinta care conducea o masina.

Repet….Mijlocul intersectiei de la Unirii,la fantani. Ora 8:50 dimineata.

Am tras dreapta dupa intersectie pt ca tremuram.Mi-a murit motorul de 3 ori la rand…
Am avut zile.Si reactii de pisica.
Atat pot sa zic.

Doamne sfinte…

Lasă un comentariu